Heartbreak

Blev bjuden hem till fina Hella igår!
Fick god kyckling i ugn och klyftpotatisar.:-)
Vi var 3 tjejer som skulle träffas, äta och umgås.
Gänget utökades senare med 2 killar och vi hamnade på Heartbreak. Precis som jag kom ihåg var det på Heartan.
Gillar inte den krogen...
Det blev nattbuss hem trots min skräck... Men det gick faktiskt riktigt bra!
Sent i säng och vaknade som vanligt tidigt. Tvingade mig själv att ligga kvar till 10 tiden imorse iaf.:-)
 
Nu ska jag stoppa i mig lite lunch och sedan blir det en timmes promenad och lite städning förhoppningsvis!
Mitt träningsprogram och en dusch har jag redan hunnit med. Känns bra att ha gjort något redan, trodde att det skulle bli en riktig slappardag med Nelly idag.
Men henne verkar jag få klara mig utan några timmar till....:-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0