Villekulla

Idag var vi på öppet hus på Villekulla! (Nellys blivande förskola)
Jag har ju varit lite tveksam till hur det kommer gå med inskolningen där..
Vi har pratat rätt mycket om det, vilket jag tror är viktigt.

Vi hann i stort sett bara innanför dörren när Nellan frågar vart hennes plats är.;-) (Alltså hennes plats att hänga kläder på) 

Vi gick in och tittade lite och när Nelly och Hilma fann varann bland folket så drog de iväg och lekte!
Snacka om att jag blev förvånad!:-)
Vi var där rätt länge och så frågade jag om Nelly trodde att det skulle bli bra där så svarade hon ja.
När jag sa att det var dags att åka hem ville hon stanna kvar.
Bådar ju gott det här!

Jag tyckte att det var stora bra lokaler, dock kändes det lite rörigt/slitet.
Personalen verkar dock hur underbar som helst!!!

Kommentarer
Postat av: MalinMasslinje

Villa villekulla ska vara stor, trevlig och sliten.

2012-05-11 @ 06:03:31
Postat av: Sara R

Villekullas personal är underbar! Kommer att sakna dom riktigt mycket nu när K slutar. Men jag får ju dom igen när S värjer :-))



Å va roligt att Nelly verkar gilla Villekulla.

2012-05-11 @ 06:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0