Hej å hå..

Idag var både Nelly och jag supertrött.. Sovit dåligt några nätter.
Nelly somnade 21.30 igår och sov oroligt halva natten. När jag väckte henne imorse sa hon, nej mamma väck inte mig!
Vi packade våra ryggsäckar och åkte till dagis och jobb. Nelly skulle till pulkabacken med dagis. Hon hade bestämt att hon skulle ha soppa med sig så den stod jag och fixa sent igår..
Till pulkabacken kom de visst inte men det lät som att de varit till vindskyddet istället.
Den medhavda lunchen hade de ätit i källaren sa Nelly.

Jag är helt sliten av att inte kunna sova.. Käner mig bara trött och grinig på kvällarna.:-(
Fryser så att jag skakar men det kan bero på att vi har 26 grader på jobbet kanske...
Jag klarar nog inte av att vara borta 11 timmar per dag. Känner att jag inte hinner med alls hemma, Nelly stackarn får stå tillbaka en del hon med..
Jag hoppas att det känns bättre om ett tag, måste ju jobba.

Imorgon ska jag nog fråga om jag får sluta lite tidigare. Ska till Emmy på kvällen så det vore bra att hinna träffa Nellan lite innan.

Shit vad Nellan åt ikväll förresten... Hon åt 2 bitar tjockpannkaka, en tunn med grädde och sylt, en halv hårdmacka och banan. Sen säger ungen att hon vill ha mer?!
Sist hon åt så här överdrivet fick hon magsjuka......:-/ 

Jo en grej till!
Jag har tjata länge och nu fick jag min vilja igenom.
Idag fick jag åka en sväng med en tekniker på jobbet!
Ska nog få följa med nån mer gång och hoppas då på att få se lite mer spännande saker.;-)

Kommentarer
Postat av: Malin

spännande saker som skadedjur? ;)

2012-02-06 @ 22:25:01
Postat av: Linda

Spännande saker som andra hem! Känn på den du!;-)

Tror faktiskt att det kan vara lite spännande med skadedjur också, lika som du tycker om tåg..;-)

2012-02-07 @ 08:10:49
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: helen

Att jag slutade sova var första stora tecknet på min sjukdom. Behöver ju inte vara lika för dig, men att inte kunna sova är ett allvarligt problem. Hoppas det ordnar sig!

2012-02-07 @ 11:29:57
URL: http://heloosblogg.wordpress.com
Postat av: Linda

Vad för sjukdom? Jag tror att det har att göra med stress till stor del. För det är när jag jobbar som jag brukar ha problem.

2012-02-07 @ 12:06:58
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: helen

depression.

2012-02-07 @ 14:41:19
URL: http://heloosblogg.wordpress.com
Postat av: Linda

Usch då.. Jag tror dock inte att det är mitt problem i dagsläget. Hoppas att du mår bra snart igen!

2012-02-07 @ 21:21:13
URL: http://yramammansrecept.blogg.se/
Postat av: Malin

Jaaa, jag känner på den! Skulle verkligen vilja ha ett jobb där jag får besöka andras hem.

2012-02-12 @ 16:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0