Suck

Vad allt har varit "upp och ned" de senaste dagarna...

Igår var vi på ett trevlig och fint dop med supergott fika!
Tyvärr tog jag inte en enda bild... Hände en och annan incident i kyrkan så jag hade annat att fokusera på....

Jag var ju även med på loppis hos grannarna igår. Gick ju inte nå vidare men så hade jag ju bara barngrejer med mig oxå och inte har jag direkt några loppispriser heller.
Nelly var duktig och var med hon oxå. Fanns massa med barn att leka med men hon var för blyg plus att hon nog lära vakta "sina" grejer.;-)

Två kvällar i rad har jag nu promenarat, Nelly har fått åka vagn och somnat. Enkelt. Jag får motion och det går smidigt med "nattningen"!

Idag har vi bakat dumlekladdkaka och limpor. Haft besök av mamma och pappa. Pappa och jag plockade svamp medan mamma var med Nellan.
Senare kom även Rosita och William på besök.

Ska försöka skaffa lite energi till i morgon så jag kan få lite gjort då... Ligger efter lite med vissa saker.....

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Jag ska nog sluta sitta här och häcka och promenera lite jag också. Eller springa om jag orkar. Vi får väl se :P



Lät supergott med dumlekladdkaka!

2011-09-05 @ 19:27:23
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0