Nu får jag iaf äta igen...

Fast nu är jag inte ett dugg sugen på nåt istället....
Nu är jag astrött har en grym huvudvärk och magen är. Ja?
Vad ska jag säga? Full med luft och spänd kanske...

Har iaf klarat av både gastro- och koloskopi nu. Det var mycket värre än jag hade trott. Hellre föder jag barn!
De tog massa prover som jag får svar på om ca en månad...
Men det läkaren sa nu var att jag har en inflammation i magsäcken och att jag har gluten....:-(
Proverna ger det riktiga svaret men jag tror inte han skulle säga så om han inte var säker...

Det känns precis som att hela livet försvann... Vet inte vad jag ska ta mig till...
Orkar troligtvis inte prata så mycket om det här nu i början så det är därför jag skriver om det. Hoppas att ni har förståelse för det.

Ett jätte, jätte stort tack till min underbara vän Emmy som ställde upp på mig idag!
Tänk att jag inte ens behövde be om hjälp, hon visste vad jag behövde.

Nu ska jag sova en stund, skapligt trött efter fasta, ingen vätska på 12 timmar, huvudvärk, lugnande medel och en grym prestation under undersökningen. Kan lägga till lågt blodsocker på det oxå..


Kommentarer
Postat av: Karin

Ååå, men Linda <3

Fy vilken jobbig dag du haft!!

D enda positiva e väll att du faktiskt kanske får ordning på din mage å isf kommer å mä bättre..

Men ja förstår att d känns tungt nu!!



Men ska vi sen se till en glutenintollerans och bakning så tänk va mkt du får experimentera sen me bakning :-) En hel värld av nya recept som öppnar sig!!



Ring om du behöver!! STOR KRAM

2011-09-12 @ 13:33:41
Postat av: Mariia

Stor kram till dig!

Saknade din röst idag :)

2011-09-12 @ 19:01:41
URL: http://engerblom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0