Ensam

Skjutsade Nelly och Alice till Hamrånge igår.
Nelly hade feber och jag vet att många tycker att det var fel att lämna henne då.
Det kändes fel oxå men jag kände att jag inte orkade.. Har full sjå med mig själv faktiskt.
Har ingen energi alls och magont har jag varje dag, det har till och med blivit värre efter undersökningen. Den glutenfria kosten har väl inte gjort nån verkan än heller kan jag tro.
Det är däremot ett moment som gör att jag känner mig stressad.. Jobbigt helt enkelt att inte veta riktigt vad jag ska göra för mat vad jag får stoppa i mig osv. Det blir lite så att jag trycker i mig i förebyggande syfte när jag kommer på vad jag ska stoppa i munnen. Sen när jag känner mig småhungrig vet jag inte vad jag ska hitta på...

Tänkte försöka hinna med en massa saker nu när Nelly är borta. Men mamma säger att jag bara ska vila och göra roliga saker.
Vi får allt se hur det blir. Kan ju inte koppla av när jag vet att jag har 1000 saker som ska göras...

När jag pratade med mamma på morgonen var Nelly iaf feberfri! Igår låg hon mellan 38 och 39 graders feber.



Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Skönt om det går över så snabbt för Nellan i alla fall!

2011-09-17 @ 19:47:59
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0