Det händer en del

Jag har inte priat tid till att blogga. En del av mig vill men jag har för tillfället tröttnat lite.
Vill helst göra det på "riktigt" och då blir det inget. På riktigt för mig är ett lite genomtänkt inlägg och med bilder.

Idag ska vi på dop. Jag har varken kollat kläder eller fixat nån present...
Varför ligger presentinköp alltid på mig?
Jag tror att det kommer bli både ett fint och ett roligt dop ändå känner jag att det blir lite jobbigt att åka dit. Kanske oxå för att jag inte känner typ nån som är där?
Skulle varit lite mer förberedd.;-)
Men bara vi kommer dit så blir det säkert superbra!

Hade även tänkt mig vara med på loppis idag men när jag kom på att det var idag det var dop så fick jag lägga ner de planerna.

Skulle verkligen vilja/behöva vara med på klädbytardag/barnklädesloppis.

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Är det kungsgården idag eller?

2011-09-03 @ 12:37:04
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0