Bio, klädbytardag mm..

Den här veckan har vi varit på bio 2 gånger. Mina biobiljetter räckte bara till idag så då "lära" vi ju använda dem!
Försvunnen var filmen vi såg först. Inte värd att se tyvärr... Den kvällen var mamma barnvakt.

Igår var vi till Falun på Jägarna 2 och den var verkligen värd att se!! Duktiga skådespelare och riktig spänning!
Lena var det som fick vara barnvakt igår kväll.

Idag är det fasta och lavemang som gäller för min del.... Riktigt jobbigt faktiskt.
Imorgon är Emmy snäll och följer med mig till sjukhuset. Får ju inte köra själv..

Igår var vi med Tessa och barnen till Sandviken på klädbytardag och sen in till Gävle. Hon skulle leverera en ljusstake som hon sålt.
Mat på SOS-kiosken och sen hemåt igen.
Jag åkte på kick-off på dagis och Nelly fick vara kvar och leka med Camilla.
Tack snälla Tessa för barnvakten!!


Kommentarer
Postat av: Tessa

Var så lite så :)

Tack för sällskapet tidigare på dagen.

2011-09-11 @ 21:52:51
URL: http://terwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0