Helgen

Igår var familjen till Valbo på lite shopping. Blev inte så mycket handlat för min del men det är ju bra för plånkan iaf!;-)
Skulle behöva nya regnkläder till Nellan men de är ju så förbaskat dyra.. Hon fick prova ett jättefint ställ från Didriksson men tröttnade på att prova och ville inte ha..

När vi satt och åt frukost ringde min mobil och det var Emmys Magnus. Snacka om att jag blev förvånad!
Det var Mira som ville komma och leka.:-)
Jag sa att det passade om en timme så vi skulle hinna göra oss klar.
Men det hann vi inte innan första besöket kom...
Tomas kom hem med en som hjälpt honom spränga. Jag öppnade i bara tröja och trosor så jag sprag snabbt in i duschen kan jag lova!
Efter ett tag kommer Patrik och William och sen Mira.

Nelly skulle inte leka med Mira....
Men som tur var kom hon igång efter ett tag och jag tror de hade rätt skoj tillslut!:-)

Efter lunch fick Tomas ta med sig Nelly så att jag fick städa i lugn och ro.
Känns skönt att det värsta lagret av skit är borta nu faktiskt!
Nu vill jag få ordning på det sista sen skulle jag vilja få tid till bakning...
Kanske snart är sista gången jag med glädje kommer att baka med gluten........

Imorgon väntar jobb igen och jag längtar faktiskt inte... Tycker att det varit mycket "krångliga" och halvsura kunder som ringt på sistone.
Men det brukar bli rätt skoj bara jag är där. Har ju trevliga arbetskamrater och det betyder oerhört mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0