Äntligen hemma igen!

Idag kom älsklings Nelly hem igen!
Mamma lämnade henne på dagis och det hade väl gått så där.. Nelly hade somnat i bilen och var nyvaken.
Kan inte ha blivit lång stund på dagis för hon fick följa med bästa kompisen Hilma hem idag!
De skulle göra jordgubbstårta ringde hennes mamma och sa.
Jag blev bjuden när jag kom för att hämta Nelly och gudars va gott det var! Jag som längtat efter just det idag!?
Nån middag blev det dock inte lagad.. Nelly hade fått mat hos Hilma så Tomas och jag åt smörgåsar med falukorv på. Nej, nyttigt är det inte men det var skönt att slippa matlagningen och mätt vart iaf jag.

Tror Nelly har tränat upp språket lite hos mormor och morfar oxå!:-)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag brukar alltid tycka när mina barn varit ifrån mig några dagar att de utvecklats något enormt! Så det stämmer säkert att Nellan pratar bättre!

2011-06-13 @ 22:05:25
URL: http://jenniebenni.blogg.se/
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Guuud va gott med falukorvsmacka!

2011-06-13 @ 22:47:59
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0