Hjälp

Har haft mamma här sen igår morse!
Det är lyx på hög nivå det!!

Har fått massor gjort med hjälp av henne.
Igår var vi även en sväng till Sandviken så jag handlade det mesta inför firandet av mig. Får fylla på lite från Konsum sen.
Rätt städat är det iaf, en del som ska sorteras och plockas undan bara.

Idag fick syrrans Albin feber så han lärade kollas upp. I och med hans "njurproblem" så måste han kollas om han får feber utan att de vet orsaken.
Så mamma och jag fick rycka ut som barnvakter. Blev kvar ett tag hos dem i väntan på att veta om mamma skulle med tillbaka till Storvik.
Nu hade hon sån tur att Patrik skulle till Gävle så jag tror hon kom hem i skaplig tid.

Vad skulle syrran och jag göra utan våra underbara föräldrar som alltid finns där!?

Kommentarer
Postat av: Jennie Östman

Ja, det kan man undra! Eller utan varandra?!

2011-02-18 @ 11:50:50
URL: http://jenniebenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0