Uppdatering...

Så sällan jag skriver nu så jag har dålig koll på vad jag skrivit om och inte..
Har tänkt göra ett eget inlägg om Furuvik men jag har inte ens fått över vilderna till datorn än.

Nellan är trött och sover alldeles för lite.... Vet inte vad jag ska göra för att det ska bli bättre heller..

Jag har inte sovit ordentligt på FLERA JÄVLA VECKOR, så jag är alldeles konstig och har värk här och där...

I fredags var jag på en trevlig 30-års fest. ÅKte hem vid 00.30 eftersom att jag förstod att det inte skulle bli någon sovmorgon dagen efter. Nelly var dessutom vaken mellan 01-04. Pappan sov men inte jag...

På lördagen var vi och hälsade på hos syrrans en sväng medan Tomas jobbade och sen var vi till Gävle på cruising. Nelly brukar ju älska det. Men den här gången bad hon om att få åka hem och sova?
Vi umgicks med mamma och pappa ett tag på Lams terass och sen ledsnade Nelly, hon blev besviken för att inte mormor skulle titta på bilarna med henne tror jag.

Söndagen fick vi ett litet besök av Katarina och hennes 2 tjejer. Jag klippte gräs, dammsög och fixade lite sånt. Vi var oxå till Sandviken för att handla hem lite förnödenheter. Vi hade inte ens grejer hemma till kvällsmat... Så det åt vi på Sibylla.
Måste bli bättre på det här med matlagning och planering.....

Receptbloggen längtar jag efter att göra inlägg i oxå! Men det blir dåligt med sånt nu.
Snart ska jag på utredning om ev glutenintolerans så vi får se om receptbloggen dör eller inte.

Ikväll var vi en snabbis till skogen med Sara och Liam för att plocka blåbär och leka.
Imorgon kväll är det dags för Trolle igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0