Mysig dag!

Följde med mamma och syrran till Sandviken för att kolla lite rea idag.
Nelly fick en fleecejacka, en mössa och ett par byxor. (Den nya jackan syns på bilderna)
När vi kom hem cyklade Nelly till farmor och farfar sedan hem för att ficxa lite picknick.
Vi skulle med Tessa och barnen till deras häst.
Blev mellanmål utanför stallet i solen!
Sen äntligen fick Nelly RIDA!! Hon strålade som en sol minsann!





Ville inte kliva av...
Men vi fick av alla barnen tillslut och så gick vi vidare mot affären. Vi åkte hem och fick ett samtal av Tessa. Camilla hade spytt..:-/
Typiskt att det alltid ska hända oss!?
Jag hoppas för allt i världen att vi inte blivit smittade och att det snabbt är över för dem!

Blev inget Me&i för oss hos syrran heller då pga. smittorisken.... Nelly blev verkligen jätteledsen..:-(

Vi blev hemma och fixade utomhus istället med krattning och sopning och sånt.

Kommentarer
Postat av: Tessa

Tråkigt att ni inte kom iväg men med tanke på Albin så var det nog smart. Camilla har spytt 4 gånger nu så nog har hon magsjuka allt stackarn :(

2011-04-14 @ 22:08:55
URL: http://terwa.blogg.se/
Postat av: Linda

Stackaren.. Hoppas det räcker så!

2011-04-14 @ 22:15:35
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: Katarina

Trösta dig med Linda att magsjukan inte smittar förrän personen har kräkts... men sen är man minst tre dygn efter sista symtom smittsam. Så bättre före kräkning än efter :)

Så stämmer det så kan ni klara er:)

2011-04-15 @ 09:32:23
Postat av: Linda

Jag tror inte på på att det inte smittas innan men jag hoppas att det är så!

2011-04-15 @ 11:36:42
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: Lotta J

fy å bläh för magsjuka, går runt, runt å snabbt som en löpeld på mitt jobb men (peppar,peppar) så har jag å familjen klarat oss. Senast natten till igår hade 3 vuxna å 3 barn spytt :( :(

Riktigt nojjig för mag-smittor.

Hur gick jobb-intervjuen?

Nu ska jag smyga in på syrrns blogg å kolla efter uppdatering..

Hej,Hej å trevlig helg!!

2011-04-15 @ 19:45:36
Postat av: Linda

Kan man vara mer än nojjig så är det vad jag är!

Därför jag inte vill jobba med gamlingar och barn bland annat..

Det gick kanon på intervjun!!

Kika in där du, men där händer inte mycket.;-)

Önskar er en trevlig helg jag med!

2011-04-15 @ 21:37:13
URL: http://yramammansrecept.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0