En långfredag som inte kändes lång!

Jag har haft en riktigt trevlig och härlig dag idag!

Först sovmorgon, sen kom syrran och hämtade mig och så åkte vi till Malin för att hälsa på!
Vi hade gjort upp med henne om att om hon fixade maten så handlade vi det som behövdes.;-)
Det blev pasta och en slags pastasås med kassler, paprika och en typ bechamelsås.



Riktigt gott när Malin gjorde såsen. Jag gjorde ett försök först och det slutade som alltid... Jag totalbränner skiten.:-(
Malin skulle även göra sig till och göra en tigerkaka, men tyvärr hade hon inte i några ägg i smeten.;-)
Det slutade med en god kladdkaka istället och glass!

Jag och syrran lyckades lura med Malin på en promenad och det är inte illa!
Nelly och Alice var med på cykel. Mamma och pappa kom och "lämnade tillbaka" dem där så slapp de ju åka så långt oxå.

Malin var snäll och hjälpte mig att lägga upp annonser på Tradera. Tyvärr blev det knas med en annons och när jag skulle göra om den lyckades det bli 2 annonser istället.. Jag har mejlat Tradera om detta och hoppas det finns någon bra lösning på det hela. Det har olyckligtvis kommit bud på båda aktionerna..
Är ni sugen att se vad det är som ska säljas så kan ni kika på Tradera mitt alias är cheezman.



Tommy tränar på att ta hand om tvillingar. Lite bökigt lät det som.;-)



Malin har som vanligt roligt åt mig och mina blommor.. Hon undrade om hon skulle ta en bild!? Nelly och Alice plockade tussilagon och vitsippor under vår promenad.



Sötaste Tove var trött men kämpade med att hålla sig vaken!



Gulle Albin tittar nästan alltid bort när man försöker fota...



Nelly byter blöja på sin lille kusin!


Kommentarer
Postat av: Malin

Äggen stod faktiskt inte med i receptet!

2011-04-22 @ 22:32:04
Postat av: Linda

Nä, Jennie sa det..

2011-04-22 @ 22:35:47
URL: http://yramammansrecept.blogg.se/
Postat av: Jennie

De blev lite liknande våra bloggar idag...

2011-04-22 @ 22:50:24
URL: http://jenniebenni.blogg.se/
Postat av: helen

Malin: Men så gjorde vi ju hemma hos mina föräldrar en gång också väl?! den felaktiga tigerkakan...

2011-04-25 @ 17:39:49
URL: http://helenium.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0