Shopping!

Hade en riktigt lyxig lunch idag!
Emmy och jag hade det supertrevligt, eller iaf jag.;-) Hehe..

På eftermiddagen åkte Nelly och jag till Sandviken för att kika lite i gallerian där det var nå slags jippo.
Vi kikade även på cyklar men det blev ingen med hem. Dyrt blev det fast att vi inte köpte någon cykel...
Nån som har en 12" till salu förresten?
Kollade även vinterkläder men det är ju så jävla mycket pengar det handlar om... Jag tittade på en Didriksson overall men vi har fått ärva en två-tre overaller så det skulle vara bättre att köpa jacka och byxa. Kollade på jacka på KappAhl och Lindex, 600kr bara för en jacka!?

Vi handlade en hel del iaf. Allt till Nelly som vanligt!;-)
3 par trosor, 2 par strumpor, en tröja, 2 par byxor, 1 fint läppglans i form av en cupcake;-) och ett par Viking kängor blev det oxå.
Hua, törs inte ens räkna ihop vad allt kostade.....

Eftersom att vi blev så sena blev det att hämta Amerikansk pizza på vägen hem oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0