Tjejfesten var bara såååå rolig!!

Nu har jag fått mersmak!
Hade så himla trevligt och roligt hos Emmy i lördags, skrattade HELA kvällen!
Ett härligt gäng och god mat kan väl inte bli dåligt!? Ja och så drack vi ju lite alkohol så klart.;-)
Trodde att jag skulle bli full efter 2 öl eller nåt men jag drack lite mer än så och blev inte ens full!
Precis lagom blev det nog för att dessutom vara pigg dagen efter då vi skulle på dop.

Blev inte många bilder tagna för mig och de som jag tog blev inte alls bra i mörkret.. Synd för annars hade jag visat er våra glada miner! Hoppas Lisa lägger upp lite på FB istället!;-) (Hoho, Lisa!!)

Dopet på söndagen gick bra men jag var TRÖTT! Kom hem strax före 1 men kunde inte somna.... Behöver liksom ha tyst och lugnt i sovrummet när jag ska somna..
Super mycket och gott fika fick vi efter dopet och DET har jag iaf fina bilder på.;-)









Tyvärr orkade jag inte smaka av allt....;-) Det fanns även kladdkaka och princessårta.

Just det. Det var Julia som döptes och eftersom att jag fick hand om Ansos kamera blev det ju dåligt med bilder för mig under dopet.

Men här är sötungen iaf!;-)



Efter dopet bjöd jag hem oss till min kära syster på dillkyckling! Sponsrade faktsikt lite med grädde och dill iaf..;-)
Gott och trevligt men KALLT!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Mersmak låter bra Linda ;)

2010-10-27 @ 18:09:52
Postat av: Anonym

Jag fick då mersmak på fikat jag! Vilken frestelse du lagt ut! Jag som sa att det var schackrutor men det måste varit chokladcigarrerna som såg ut som schackrutor i och med att de låg åt vartannat håll...

2010-10-28 @ 13:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0