Mysig söndag med dem bästa!

På förmiddagen bakade Nelly och jag en vaniljkaka som vi skulle bjuda Alice på när hon kom på eftermiddagen.
Alice var nämligen inbjuden av Nelly för att hjälpa oss att kratta och fika ute idag!;-)

Familjen hade bestämt att äta lunch på Mc D idag eftersom att jag tyckte att Nelly skulle få en Mamma Mu bok.;-)
Så det blev en halvsen lunch där och sedan matinhandling på Maxi Ica.
Hann bara innanför dörren så kom Maria och Magnus förbi på en snabbvisit. När de åkte kom syrran med alla barnen. Skaplig kratthjälp! De var superduktiga allihopa!!:-)
Det blev en kanonmysig eftermiddag ute i det fina vädret och fika på den ihopfällda sandlådan.

Hade kunna fått massa härliga bilder om jag gett sjutton i att kratta och fotat istället.

Här kommer lite bildbevis iaf.;-)



Fika med Pontus lövhög i bakrunden.



Nellan i lövhögen!



En lite sur Pontus... Han gillar inte att tjejerna hoppar i hans lövhög och förstör..



En glad Wilma som hjälper mig med att få undan de gamla pionerna.



Alice i full fart.



Wilma får prova sekatören under min bevakning.;-)

Det barnen tyckte va roligast var nog när Tomas kom med en presenning som vi fraktade alla löven i. Tyvärr blev det ingen bild på de glada barnen då..

Tomas och Jennie slipper vara med på bloggen men Albin stackarn blev det inte någon bild på. Han sov ju nästan hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0