Lördagen förutom kalas

På morgonen/förmiddagen fick vi trevligt besök av Maria och Magnus! Som vanligt ska Nellan måla med Maria.;-)
De byggde även kojor.

Efter vi varit på kalas som jag skrev om i förra inlägget så åkte vi till Hille kyrkogård.
Där tände jag ett ljus och satte på min kusin Lars grav... Kan inte fatta att han inte är med oss längre, 10 år har gått nu.....:-(
Stod där ett bra tag innan jag kände att jag inte klarade längre...
Så här fint har han det iaf på kyrkogården.



Jag hade även köpt ett ljus till farmor och farfars grav en det blev inte tänt.. Är ju en bit att åka och mamma och pappa hade varit dit igår.

Vi åkte hemåt men tog en vända förbi en djurkyrkogård. Mitt i skogen hade flera djur fått en fin viloplats. Massor med ljus var tända.

När vi äntligen kom hem så åt Nelly och jag lite uppvärmd  pizza. Sen var det popcorn som gällde!;-)
Efter lite filmkikining och popcornätning så blev det sovdags för Nelly och data-tid för föräldrarna.;-)

I morgon ska förhoppningsvis vinterdäcken på plats på båda bilarna och helst så ska de tvagas oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0