Första gången jag firar en 90-åring!

Idag har familjen varit på ett väldig trevligt kalas!
God mat och tårta fick vi av morfar som blev 90 år!!
Jättetrevligt var det tycker jag och Nelly ville inte ens åka hem trots att vi varit där i 4 timmar.;-)
Inte så ofta vi träffas hela släkten, eller vi träffas inte ofta över huvudtaget i vår släkt.
Jag tror iaf att min morfar var mycket nöjd med dagen som var! Han såg otroligt pigg och glad ut fast att han inte fått någon middagsvila. Tänk på att det var 5 barn med och höll låda oxå!;-)

Jag är oerhört imponerad av min morfar!!
Här är han tillsammas med sin borgångne brors fru.



Gör ett till inlägg om resten av dagen då jag tycker att morfar ska få ett eget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0