Bästa dagen på hela veckan!

En stressig men härlig dag!:-)

Har haft lunchgäster här idag.
Malin och Lina kom för att få sig lite mat och för att fota mig!;-)
Ville ha lite nya "fina" bilder till min receptblogg.
Så Lina fotade massor och de tvingade dessutom på mig smink de rackarna..
Får väl se vad det blir av de där bilderna...

Kvällsmat hos syrran och där lämnade vi Nellan i vanlig ordning.
Varje vecka planerar hon för att åka till moster på fredagen!;-)
Tomas och jag drog vidare på buggkurs, tänk så skoj det är!!
Sedvanlig fika hos syrran vid hämtning av Nelly. Mamma hade varit dit med jättegoda bullar. Vet inte riktigt vad det var i allt men gott smaka dem.
Syster hade oxå bakat gott! Hon hade gjort pepparkaksrulltårta och nå småkakor. Var rätt mätt efter det fikat.;-)

Nu ska jag bara slappa innan läggning för i morgon blir det full huggning minsann!

Klockan 9 kommer de vagnspekulanter. Måste se till att vara uppe i tid och ha allt i ordningställt.
När det är avklarat lär Nellan och jag baka till vårat föräldragruppskalas.
Klockan 13 ska vi fira barnen i föräldragruppen. Det är för tredje året i rad vi kör knytkalas och köper en present och sen byter vi med varandra.
Just det, jag ska slå in paket oxå..

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman

Vilken rolig tradition!

2010-11-19 @ 23:27:38
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0