Förvirrad

Inget ovanligt men som jag så ofta skriver... Det är mycket i huvudet just nu....

Det gick iaf super att hämta syrrans tjejer på deras dagis!
Nelly tyckte att det va jätteskoj att hämta dem.
I bilen på vägen hem kan jag lova att det va tjejfintter i bilen!:-) Vet inte va de skratta åt och de vet nog inte de heller.;-)
Alice och Nelly kan komma i luven på varandra men annars går det bra!
Jag bakade en rulltårta i väntan på deras mamma till och med.
Wilma och Nelly de är som bästa kompisar de, nästan så jag tycker lite synd om Alice för att hon blir utanför..

Koka soppa på en spik fick jag göra till kvällsmaten. Alltid lika nervöst men det gick att äta iaf!:-)
Sen stressa iväg på styrelsemöte.
Hör på det här... Jag va så klumoig så jag frågade om det va någon som förde protokoll eftersom att sekreteraren var sjuk. Gissa vem som fick bli stand in???
Ska försöka renskriva det imorgon och jag som är så dålig så datorer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0