Luftslottet

Filmen vi såg igår va väldigt lång men också riktigt bra!
Popcornen va inte så goda som jag hade hoppats dock.. Slut på "ostkryddan" Det fanns smörsmak och nån med marsmallows/choklad vilken jag tyckte verka va helskum på popcorn!?

Mamma sov kvar eftersom att filmen var lång och för att hon hade lovat vara med Pontus i skolan.
Så i morse stressade hon iväg till bussen, klev på fel först oxå.. Sen kom hon på rätt och när hon är framme säger "läraren" att hon inte får vara med i skolan för det passade inte idag! Kpepigt eftersom de efterlyst vuxna i skolan....
Så Nelly och jag fick rappa oss att få på kläder och åka och hämta mamsen igen!
Jag gjorde en kladdkaka för Alice ringde vid 8 och ville ha fika.
De fick både fika och mat!
Sen blev det sova för Nellan och jag har hunnit gjort massa med mammas hjälp!
Klarat av massa tråksaker och så har jag bakat biskvier.
Jag hade tänkt mig att göra biskvikaka i långpanna men sockermängden stod inte i receptet så det fick bli  de gammla vanliga.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Den filmen är riktigt bra :)

2010-02-08 @ 15:30:52
URL: http://ellinor92.blogg.se/
Postat av: Linda

Japp det är den!

2010-02-08 @ 17:15:51
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0