Körigt

Idag har det hänt något hela dagen!
Först lämna Nellan på dagis, hem och plocka ihop lite.
Mamma kom för att sätta fart på mig som jag bett om! Jag tog itu med min enorma pappershög.... Mamma skulle vara med och puscha på. Men hur länge kan min mamma sitta stilla tror ni?
Tror hon satt på stolen max 2 minuter... "men kan inte jag göra något?"
Jag: va vill du göra då?
"Vad som helst säg nåt bara"
Jag: Ja det finns ju strykning eller så om du har lust att torka ur skåp och på skåp? Haha...
Sa det som ett skämt alltså, men mamma hon började jobba på hon!
Och ni ska veta att det blev en enorm skillnad!!!
Tack mamma för att du sätter fart på din sjukt sega dotter!!

När vi hämtat Nellan ringde Marie och sen kom hon på en fika. Gulliga hon hade köpt en blomma till mig!
Vi fikade och pratade och det är så skönt för Marie förstår mig på ett annat sätt än va många andra gör..
Hon blev kvar och käkade våfflor med oss och sen fick jag duscha medan hon lekte med Nelly.
Farmor kom som avtalat för att vara barnvakt eftersom att Tomas och jag skulle på medlemsmöte på dagis.
Nelly gnällde när jag gick men det hade gått superbra som det lät på farmor!
Men som jag trodde var hon vaken när vi kom hem kl 21.30. Ingen som får lägga henne utom jag...:-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0