1 år sen nu....

Idag är det 1 år sen farmor lämnade jordelivet... Mycket saknad av mig och många andra!
Vet att jag skrivit om min härliga farmor förr men det tål att upprepas!
Hon va så glad och positiv och gjorde allt för att man skulle må bra. Världens bästa farmor helt enkelt.
Tur jag vet att hon är med mig även nu. För ja, jag tror att de döda fortsätter att finnas på ett sätt. Äh det där lät ju bra dumt men jag vet att jag har både farmor och farfar med mig, jag har känt det flera gånger och fått det bekräftat av några som kan få kontakt med döda.
Jag tänker på min farmor så gott som varje dag, hon har haft en stor betydelse i mitt liv.

Ville skriva av mig lite men det blev kanske lite väl surrigt här.....

Kommentarer
Postat av: Katarina Bernström

Du har helt rätt, det är klart att de fortfarande "finns" här med oss. Har känt det flera ggr men har hittills valt att inte "se". De får gärna vara här men jag behöver ju inte se vem det är(åtminstone inte än;-))

2010-02-03 @ 22:55:17
URL: http://huskysens.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag vet att farfar varit här. Sen jag fick veta att det är han har det inte varit otäckt längre!

2010-02-04 @ 13:06:57
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0