Idag är det mitt barns tredje födelsedag!

Så idag har vi haft kalas här hemma!

Vi firade Nelly vid sju-tiden i morse, hon ville inte ha frukost på säng.;-)
Jag sjöng lite för henne och så fick hon öppna paket i sängen.
Kom på ikväll att jag inte tagit nå bilder under dagen..:-( Tog nån när jag kom på det men då tog batteriet slut så klart.

Paketen i morse innehöll:
Hello Kitty sängkläder
Barba-memo
Diadem med kitty
Eltandborste

Låter inte mycket för världen skulle jag tro men jag får handla efter behov/ekonomi/plats.....

På dagis bjöd Nelly på negerbollar efter lunch och det lät som att de var poppis.;-)



När Nelly kom hem läste vi lite och spelade barba memory.

Fixade klart tårtan och lite sånt.
När maten stod på spisen kom de första gästerna.
Nelly åt rätt bra ändå faktiskt!

Kom några fler och hon fick många fina och roliga presenter!!
I morgon blir det mer kalasande och då kommer nog fler gratulanter än vad det gjorde idag.

På söndag fortsätter kalasandet och sen hoppas jag att det är klart!;-)

Ska försöka få till ett inlägg med lite "kalasbilder" sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0