Fan va värdelöst..

Skulle alldeles nyss klippa gräset...
Nelly och Tomas åkte bort så jag stannade hemma för att försöka få någonting gjort.
Saknar musik i min "nya" tele. Ringde därför till Malin och hon kunde hjälpa mig men jag insåg själv att skulle jag börja med det så skulle det inte hinnas klippas något gräs... Så jag gick ut och röck i snöret... Ingen hände.... Kollade i tanken och där va det ju snustorrt, det enda jag såg där i var ett dött flygfä.
Letade reda på bensin och försökte pricka hålet. Gick väl så där..
Rycker i snöret igen och efter några gånger så startar den!!
Men inte fan klipper den nå för de.... Troligtvis någon rem som hoppat av eller gått sönder. Vet vad Tomas har att göra när han kommer hem kan jag säga... Skitgrejer som inte funkar när man väl får tid!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0