Kan detta vara normalt? (kanske inget för känsliga)

Om det inte är det va borde jag göra åt det?

Denna underbara tjej sitter och smaskar mellanmål i vagnen när vi är på promenad! Men vissa problem har hon. (läs mamman)



Det här vill hon nog inte veta att jag skrivit om när hon är i tonåren..;-)
Men det är så här att jag är väldigt fundersam över om det kan vara bra att äta/dricka så lite som Nelly gör.
Att hon inte äter så mycket vissa dagar beror ev. på att hon bajsar ca var fjärde dag. Att hon dricker lite vet jag inte vad det beror på men det är säkert en bidragande orsak till att hon blir hård i magen. Kissblöja blir det ungefär 2 gånger om dagen och de är inte alls proppfulla.. Illa luktar de däremot.

Så vad tror ni nu om detta ni som vågat läsa?


Kommentarer
Postat av: Katarina B

Nu har jag hittat tillbaka;-)



Evelina var väldigt dålig på att dricka vatten när hon var liten, så från början fick hon bebisdrycken som finns i flaska sedan började jag blanda ut den med vatten först bara lite vatten men allt eftersom så blev det mer vatten och mindre dryck. Så du kan ju alltid försöka med att ge henne nåt som du vet att hon gärna dricker och sedan spä ut det mer och mer. Eller så kan du ju prova att ge henne frukt som kiwi eller torkade aprikoser som är fiberrika om hon nu skulle gilla det:-)

2010-04-19 @ 22:57:02
URL: http://www.huskysens.blogspot.com
Postat av: Linda

Den här ungen vill inte ens ha saft eller festis särskilt gärna.. I somras försökte jag lura i henne isglass. Kiwi brukar hon vara rätt duktig på att äta men aprikoser har vi inte provat, kanske ska göra det då.

2010-04-20 @ 07:38:41
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0