Duktig

Idag har jag hunnit med rätt mycket utan att ens tänka tanken att nått varit jobbigt!:-)

Lämnade Nellan på dagis sen hem till duschen. Sanna kom förbi och hämtade kläder som hon beställt och jag plockade ihop en del.
Tandläkarbesök stod det på schemat idag oxå... Aj aj... Men nu är det gjort och jag har även ringt och fixat förlängning på mitt frisk tandvård-abonemang!
Hem och vila lite framför datorn och sen dammsög jag och torkade golv.
Hämta Nellan på dagis och var ute och lekte en liten stund, sen blev det fika på Mercurius med Tomas.
Hemåt igen och så bakade jag en ny långpannekaka med jordnötter. Gott!
En lasange står nu och väntar på att bli uppäten!
Eventuellt blir det bebis-kikning efter maten. 

Kommentarer
Postat av: Tessa

Skönt att ha en sån dag. Min har varit tvärtom,allt har bara varit jobbigt och tråkigt idag. Fick huvudvärk på em som äntligen gett med sig.

2010-04-21 @ 19:44:08
URL: http://terwa.blogg.se/
Postat av: Linda

Men va har du då haft för dig om allt varit jobbigt och tråkigt? Huvudvärk har jag tyvärr oxå men det är nåt jag räknar med att leva med... Hoppas du får en bättre dag imorgon!

2010-04-21 @ 21:41:39
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0