Besök och langos

Plockade ihop lite och dammsög efter att jag lämnat Nellan imorse.
Sen kom syrran och Albin och jag bjöd dem på skink/champinjon/purjo-paj.
Lagom när vi ätit färdigt kom min kusin Tim på besök, mycket trevligt!
Fick med honom på en promenad så vi gick och hämta Nelly på dagis och sen vidare och fika i Storvik på café.
Mycket trevligt som sagt!
Frågade om han ville äta langos med oss ikväll men han valde att åka hemåt istället.
Syrran och Patrik åt iaf med oss.
Nu har jag även kommit på att det funkar alldeles utmärkt att fritera utan fritös!:-)
Blev sen mat men det blev gott!

Kommentarer
Postat av: Malin

oj, egna langos! det har jag aldrig tänkt på att man kan göra. tittar du på halv åtta hos mig? det är ett program för dig annars.

2010-04-07 @ 09:27:18
Postat av: Linda

Nä det har jag inte sett mycket av.. Precis i bästa läggningstid för Nellan...;-)

2010-04-07 @ 13:47:16
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: Malin

Du kanske kan spela in på VHS:en..? ;)

2010-04-08 @ 03:11:59
Postat av: Linda

Ja just det! Nu fick du roligt va!?;-)

2010-04-08 @ 07:58:04
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0