Lite saker som hänt

Frågade Nelly härom dagen om hon ville sova hos mormor och morfar och svaret blev tsssss.... Lite kaxigt för å va 2 år kanske?
Jag frågade igen, vill du verkligen inte det det tror jag att du vill. Ja a blev svaret då!

Igår va vi till Gammelstilla på julmarknad och där va det ponnyridning.
Alice och Wilma skulle få rida men jag tyckte inte det va nån vits och betala 20 spänn eftersom att jag trodde Nelly skulle bli skraj för hästen.
Mycke riktigt hon ville inte ens klappa den.
Men när Alice red iväg då kasta hon av mössan och ville ha hjälm på huvudet och sen ville hon rida!
Så efter att Wilma ridit sin runda fick Nelly sitta upp och hästen gick några steg. Något sammanbiten kan jag lova att hon va.. Men när hon klev av la hon av värsta garvet och sen tjata hon om att få rida mer ända tills vi kom tillbaka till bilen!

Idag har vi varit till Gävle och Valbo för att inhandla lite grejer... Tomas bestämde som vanligt när det var dags för avfärd och ja han hann fixa det han skulle men inte jag......:-(
Så nu har jag sagt att nästa gång ska jag åka utan familj! Får väl se vem Nelly får leka med medans......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0