Det känns som att jag har en massa att skriva...

Men får bara inte fram det....:-(

Idag har vi varit till Hammarby på besök hon Katarina!
Trevligt att nån ville träffa oss.;-)
Den här helgen blev ju inte vad jag hade tänkt....
Idag firar Malin och Tommy sina 30-års dagar så jag hade tänkt vara där men Nellys vattkoppor och Tomas arbete satte stopp.... Mamma har Pontus i helgen så det blev inge barnvakt där heller..
Nu ligger skönheten och sover och jag hade tänkt svabba av bilen men det är ju sol överallt!
Tror jag ska göra nåt så kul som att klippa tånaglar och måla på lite nagellack!
Kanske jag åtminstone känner mig lite som en kvinna!;-)
I morgon är det ju morsdag, får se om det blir nå besök hos min mor, syrran vill ju inte att Alice ska få vattkoppor så det beror på när de åker hem.
Tror heller inte att morsdag kommer att firas här hemma på något sätt............:-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0