Förskoleklass

Nelly ringde och skulle fråga om Maja ville leka och äta kladdkaka med henne ikväll.
Fick då höra av Majas mamma att det var möte på skolan.
Hade helt glömt det jag... Men snälla Lisa fixade så att Nelly fick vara med Maja och Majas mormor!
Så jag kom iväg på mötet om än lite sent..
 
Har svårt att fatta att Nelly redan till hösten ska börja på skolan?!
Jag tycker att hon är så liten och inte alls redo för att ta det stora steget.
Konstigt för egentligen tycker jag ju att hon är jätteduktig och ansvarsfull.
Hönsmamma, ja det är jag. Sen tycker jag nog att det är lite sorgligt att inte ha "ett litet barn" längre..
 
Nu har jag precis jobbat klart för dagen och ska ta och leta mig mot snarklådan för några timmars sömn. Ligger väl lite efter på den fronten, precis som vanligt alltså...
 
EN DEL AV ER KANSKE REDAN LÄST DETTA INLÄGG.. dET HAMNADE JU I FEL BLOGG FRÅN BÖRJAN...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0