Lördag

Hunnit med en del idag!
Jag har dammat, motionerat 9km, tränat, bjudit in mig till syrran på mat och umgåtts med dem! Jag har faktiskt gjort mer grejer än så oxå.;-)

När det drar ihop sig för läggdags brukar Nelly ofta börja prata om saker hon funderar över och om dagen som har varit.
När vi satt i bilen på väg hem från syrran trodde jag att hon skulle somna. Hon var riktigt trött...
Hon pratade om flera olika saker. Men en riktigt jobbig grej hon sa var att jag brukar vara dum mot henne..:-(
Jag hoppas att det inte är så farligt som jag tog det..
Förhoppningsvis är det bara vanlig uppfostran som gör att hon tycker att jag är dum.
Vi pratade om att hon sparkat mig på kvällen och hon frågade vad jag tänkte göra då. Jag försökte ta hennes ben för att hålla fast och då knäade hon sig själv och blödde lite ur näsan..:-(
Sen säger hon att jag slagit henne?!
Det VET jag ju att jag i te gjort men usch vad jag mådde dåligt av att höra det.
Nu har jag nån form av ångest i kroppen..
Det gör fruktansvärt ont att inte få träffa mitt älskade barn varje dag! Som hon och jag hållit ihop.
Men jag vet ju att det bästa är i te vad som skulle kännas bäst för mig...
Jag hoppas att Nelly och jag snart kan få vara lediga ett längre tag tillsammans. Vi skulle behöva det, rå om varann i lugn och ro bara vi två.

Älskar min fina lilla tjej så otroligt mycket!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0