Byte av mamma

Idag har jag inte varit någon bra mamma enligt Nelly...:-(
I morse var hon arg på mig när jag hävdade att det var morgon fast det var mörkt ute. Sen blev hon arg för att jag inte hade tid att ligga och vila/sova med henne.
När vi skulle äta var hon jätte arg och ledsen för att hon inte tyckte om maten och för att hon inte "fick" någon mat.
Hon hade fått vara med och välja vad vi skulle äta. Jag sa att hon fick vara utan mat om hon inte ville äta. "Men mamma kg måste ha mat!"
Sen åkte vi till Hilma som hon önskat! Där stannade vi för kort stund...
Hem och i säng.. Då vill hon ha något att äta, jag anser att det inte behövs efter att vi gjort klart allt och är på väg att släcka..
Hon vill ha vindruvor som vi inte hade.
Då får jag höra! "mamma varför har vi inget att äta för?"
Innan hon somnar får jag även höra "dumma mamma", Eva och Jennie är bättre! Du är så arg inland mamma.....
Mmmmm, mår jättebra nu.... Tur vi sa sov gott, god natt, älskar dig ses imorgon precis som vanligt iaf!:-)


Kommentarer
Postat av: what is a wedding dress bustle

I just added your blog site to my blog roll, I pray you��d consider doing the same.

2012-10-05 @ 12:21:55
URL: http://evachenpa1989.insanejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0