Tjejfest igår!

Var bjuden till Lisa på tjejfest igår.
Vi hade det jättetrevlig och roligt!
Massa skratt och god mat, tacos är ett säkert kort!:-)
De flesta drog vidare till Granliden vid tolv. En del åkte hem..
Jag höll igång till halv två tror jag, då fick jag åka med en tjej från Hofors så jag passade på!
Annars hade jag fått vänta in vakten;-) Hehe

Idag har bilen fått vila.. Men jag har cyklat till affären, bytt i sängar, lagat mat x 2, tvättat och klippt gräs osv.. Jag har alltså inte vilat så mycket..
Känns i kroppen nu. Nästan så det känns som feber.. Näsan är iaf helt täppt, men jag hoppas på att kunna jobba imorgon iaf!

Nu dröjer det ett tag till nästa fest tror jag.;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0