Tickar på

Känns som att tiden går fortare än normalt..
Hinner fasiken inget av det jag VILL hinna.

Önksar att jag var lite mer rutinmänniska än jag är.
Hade nog inte känts/varit lika jobbigt då.
Efter att Nelly varit på Bullerbyns förskola 2 veckor i sommar så blir vi lediga en vecka och sedan börjar hon på en ny förskola.
Då blir det till att börja på Villekulla, där är det bara 5 åringar som går. Jag hoppas och tror att vi tagit rätt beslut angående detta.

Nu blev det iaf en liten uppdatering, men önskar att jag hade tid att skriva oftare..


Kommentarer
Postat av: Sara R

Villekulla är såååå bäst! Så jag tror absolut du blir nöjd!

2012-05-03 @ 22:22:27
Postat av: Linda

Låter bra det!:-)

2012-05-04 @ 09:22:28
URL: http://yramammansrecept.blogg.se/
Postat av: tessa

vilka veckor ska Nelly vara på Bullerbyn?

2012-05-04 @ 21:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0