På väg mot kick-off i Sälen!

Har varit några hektiska dagar den senaste veckan om inte längre.
Jag har jobbat och inte hunnit med så värst mycket alls.
Nelly har varit extremt trött, det är nog ovanan att vara så mycket på dagis.
Hon har somnat sent och varit tvungen att kliva upp tidigt..
Idag var vi lediga. Nelly somnade 22.15 igår.... Jag väckte henne klockan 9.00 idag och det första hon säger är att hon vill sova mera, för det är ju faktiskt inge dagis idag...;-)

Jennie, Alice och Albin kom och fikade på förmiddagen och blev som vanligt kvar över lunch.;-)
När de åkt hem satte jag fart med förberedelser inför min helg i Sälen med jobbet.
Det känns lite konstigt att vara borta "själv" så länge.
Men det ska nog gå bra!
Jag får dela boende med 2 trevliga tjejer iaf!
Jag har köpt nya partykläder och lite alkohol.;-)
Hoppas på att inte vara för blyg och känna mig ensam nu...
Lite jobbigt när de andra känner varann så väl. Jag har aldrig varit med jobbarkompisarna utanför jobbet..
Äh, de är ju trevliga människor allihopa så det ska väl ordna sig!
De flesta ska förstås åka skidor/snowboard men jag hoppas att jag kan få lite sällskap av någon oxå.

Kommentarer
Postat av: Malin

vad roligt för dig! verkligen! och jag tror knappast du blir ensam.

2012-01-15 @ 01:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0