Kalle

Idag var hela vår familj och hälsade på hos Malin med familj.
De har fått en ny supersöt familjemedlem vid namn Kalle!
Kalle föddes 17 dagar efter beräknad förlossning. Malin blev igångsatt.
Båda hans föräldrar är enormt glada att han stannade inne så pass länge så att han blev född i Januari istället för december. Så nu har de två januaribarn.
Deras första barn Tove fyller 2 år den 28:e.

Innan vi åkte hem till dem gick vi en snabbis på stan.
Där inhandlades en mjuk overall till Kalle
Ett par nya vinterskor, 3 par trosor och ett nattlinne till mig.

Med oss till familjen hade vi oxå nybakta havretoscakakor. Tyvärr så äter ju inte Malin fika nu, tänkte inte på det... Men då har de ju att bjuda allt främmande på iaf.;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Linda, är det något jag skulle vilja fuska med så är det just din tosca! Väldigt väldigt snällt att du bakat och tog med. Bra att bjuda på och jag kommer också att spara i frysen tills jag ska fuska...

2012-01-06 @ 22:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0