Ser inte ut som jag

I fredags när jag stannade i Hofors för att handla lite som behövdes till kvällsmaten passade jag på att besöka systembolaget oxå.
Jag köpte 2 ölflaskor som jag inte ens hittade själv så jag fick be om hjälp.
När jag ska betala vill hon i kassan se leg. Så gärna svarar jag och sträcker fram det.
Hon håller i det och tittar länge och väl.. Jag börjar faktiskt fundera över vad hon håller på med.
Så säger hon till slut att jag inte är lik mig. Det ser alltså inte ut som jag på mitt leg som är 3 år gammalt?!
Ok, jag hade glasögon på mig och det hade jag inte på bilden.
Hon påpekade även att jag hade kort hår då och nu långt.
Vad ville hon med det där? Får man inte ändra utseende på 10 år kanske?!

Kommentarer
Postat av: Malin

väldigt märkligt!

2012-02-21 @ 13:04:33
Postat av: Tessa

Nu var du i Hofors det måste du ta med i beaktande ;) De är inte som andra de :)

2012-02-24 @ 13:20:53
URL: http://terwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0