Saknar

Idag är det 3 år sedan farmor lämnade oss...
Tror att jag kan ha skrivit ett liknande inlägg för ett år sedan, men känner att jag vill skriva igen.
Det har nog inte gått en dag utan att jag tänkt på henne tror jag.
Jag saknar henne så otroligt mycket!
Min snälla, rara, goa farmor.
Det känns ändå som att hon är med mig rätt ofta. Jag får leva på tron om att det är så.
Jag känner att jag inte hann med allt det jag ville innan hon lämnade oss. Hon satt inne på otroliga kunskaper och delade gärna med sig med världens största tålamod!
Hennes köttbullar och fläskfilégryta drömmer jag om att få smaka igen.
Men det lär jag ju aldrig få göra.. Ingen som får till det som hon.

Du kommer alltid att finnas inom mig min älskade saknade farmor!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hon var väldigt väldigt snäll din farmor!

Jag minns hur hon brukade virka där i nån fåtölj i vardagsrummet. Bra tidningar hade hon, typ hemmets Journal. Man fick alltid baka, typ vita gubbar. Din farfar drack kaffe på fat och man blev alltid bjuden på mat och massa kakor där.

2012-02-03 @ 23:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0