Nellans dag

Igår när jag kom hem fick jag höra att vi skulle ätas tacos på fredag!
Nelly och Tomas hade tydligen bestämt det.;-)
Jag sa till Nelly att jag nog skulle kunna sluta tidigare och att jag hade en överraskning i så fall.
Imorse när jag skjutsade henne till dagis så gav jag henne en en lapp med vad som skulle handlas efter dagis.
Eftersom att jag inte visste vem som skulle hämta tyckte jag att det var smidigast att Nelly fick ha lappen.;-)
Tomas hämtade Nelly tidigare och sa att de skulle åka hem. Nelly sa direkt att det skulle de minsann INTE!
De skulle ju handla!
Tänk vilket minne och ansvar vid 4 års ålder!?

Jag avslöjade överraskningen i morse och det var att hon skulle få hyra film på acken för första gången!
Jag hade även sagt det till Tomas så de åkte dit och hon hade gått raka vägen till filmhyllan!
Där hade hon tagit fram en Barbiefilm som var rosa.;-) Tomas hade visat henne nån mer film men hem kom de med Barie.

Vi åt tacos i soffan medan vi tittade på film. Efter maten fick hon även äta lite godis som hon hade köpt på affären. Tror att hon var rätt nöjd med den här kvällen faktiskt!:-)
Jo, Tomas hade fått banner för han hade stoppat ner popcorn i korgen på affären, det stod ju inte med på listan!
För övrigt hade de inte behövt någon lista för Nelly kom så klart ihåg ad som skulle köpas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0