I have a dream

Jag höll på skriva att jag har en önskan men det är nog mer sant att jag har en dröm.;-)

Tänk er in i min dröm som för så många andra är verklighet.

Jag skulle vilja komma hem en fredag (tex imorgon);-) Till ett nystädat hem, en glad familj och god middag fint framdukat på bordet!

Hur jag än försöker så får jag aldrig till ett välstädat hem.....
Jag verkar varken ha kunskap, tid eller förutsättningar för att ha det välstädat.
Det jag skulle behöva är som jag alltid tjatar om, ett större boende. Det är det första. Det andra är någon som hjälper mig att strukturera. Sen kommer allt det andra, någon som hjälper mig med vad som ska vara kvar och inte, gör ett städschema åt mig eller så är det en städerska jag skulle behöva? En tvättstuga hade sutit jävligt fint för den delen.

Nä dags att sluta drömma och återgå till verkligheten.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet att jag kan och vill hjälpa dig med vissa av grejerna. Tyvärr kan jag inte göra nåt åt vissa saker hur mycket jag än skulle vilja...

2012-02-10 @ 14:35:41
Postat av: malin

/Malin

2012-02-10 @ 14:36:06
Postat av: Linda

Din hjälp är ovärderlig Malin! Jag skulle gärna vilja ha den, men vill inte att du ska behöva slösa tid på en sån grej nu när du har 2 barn och fullt upp själv.

2012-02-10 @ 16:20:19
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0