Kalas

Imorgon ska vi fira Nellys födelsedag hos mig.
På måndag när det är hennes födelsedag på riktigt är hon hos Tomas.

Jag hade tänkt göra en tårta med My little pony på... Men den kunskapen/tålamodet fanns visst inte hos mig...
Har en hel del att göra imorgon innan allt är klart för kalas.

Idag har vi varit hos syrran på julbord.
Det var Pontus som kom på idén och bjöd!
Riktigt gott och många efterrätter som det ska vara på julbord!:-)

Får hoppas jag hinner klart med allt innan det kommer någon imorgon.
Vet inte alls vilka som kan tänkas dyka upp heller. En del utav dem som brukar fira Nelly gör det nog när hon är hos Tomas.
Men jag tror fikat ska räcka oavsett!;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0