Oj så tiden går..

Blir ett riktigt snabbt inlägg nu.
Sitter hos syrran och har fått låna dator.
Själv har jag inget internet än.
Jag har nämligen flyttat till lägenhet, men tids nog får jag väl lite mer tid så då kanske det är värt att skaffa internet igen.

Jag har haft min första semester som varat i en vecka. Eller sista dagen är imorgon.
Nelly, jag och Tomas har varit på en liten semester, blev borta 3 nätter.
Först blev det ett stopp i Söderköping sedan en snabbis och letade boende i Västervik.
Sen hamnade vi i Vimmerby och sov där 2 nätter.
Vi besökte Astrid Lindgrens värld och Bullerbyn.
Sen styrde vi kosan mot Gränna och tillbringade en natt i stuga på Getingaryds camping.

Sista dagen spenderades i Örebro där vi spelade äventyrsgolf och lekte i en stor lekpark.

Det var lite från mig, mer kommer. Nån annan gång....;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0