Första festen

I lördags var jag på Tessas 40-års fest!
Skoj, skoj!
Festen hade 70-tals tema. Jag försökte verkligen fixa en klädsel som skulle kännas 70-tal men gav upp när det var typ 5 min kvar till att festen skulle börja...
Det blev helsvart.;-)
Men väl där så hade födelsedagsbarnet en dräkt i stl 44 att låna ut.
Den var rymlig och bra nog kort i benen.
Men jag fick hjälp att spänna fast dem i stölarna.;-)
Det höll typ till att jag satte mig ner. Haha!

Många hade verkligen lyckats med klädseln och en del tror jag inte ens hade försökt.
Kvällen slutade på Granliden eftersom det tydligen inte gick nån buss hem.
Fick skjuts av vakten och kom i säng vid 3. Klockan 6 vaknade Nelly på söndagen... Kan utan att överdriva säga att jag var HELT slut. Hade sovit dåligt flera nätter innan oxå.

Fler fester väntar och jag hoppas och tror att de ska bli lika roliga!

Förresten hade jag nog den mest udda 40-års presenten.;-)
Jag hade stickat ett par raggsockor och köpt en bukett med rosor.
Kändes ändå lite roligt att ge bort nåt hemmagjort, jag hade gillat om någon ansträngt sig för min skull.

I helgen försöker några tjejer få med mig till Valbo på en tjejträff, den 12 maj väntar tjejfest och sen i juli en 30-års fest!
Lite att se fram emot med andra ord!:-)

Tyvärr lyckas jag inte få in någon bild...:-(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bara i storvik man får skjuts hem av vakten :)

2012-04-24 @ 07:02:58
Postat av: Lotta

Det var ju sååå kul!!! Du är verkligen en riktig partyhöjare du!!! ;)

2012-04-24 @ 21:40:51
Postat av: [email protected]

Är det verkligen bara i Storvik?;-)

Jag är jävligt impad bara av att det finns en vakt!



Haha, tack Lotta! Du får väl bjuda in till någon fest i Hamrånge till sommaren!;-)

2012-04-24 @ 22:03:40
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: Tessa

Tack för fina raggisarna :) Jag blev verkligen glad och överraskad över dom, precis vad jag behöver.

Håller med syrran att du var en riktig partyhöjare :)



Vi får hoppas på fler gemensamma fester.

2012-04-24 @ 22:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0