Städ och bak

Efter att jag lämnat Nellan på dagis åkte jag till affären för att köpa jäst och mjölk!

När jag kom hem satte jag en väldig fart med att dammsuga och torka golv.
Stekte mig en omelett med kantareller till lunch.
Sen drog jag igång med bakningen!

Allt glutenfritt förstås.;-)
Jag gjorde tekakor, biskvier och en chokladkaka.

Skulle precis till och grädda tekakorna när de ringde från dagis och sa att det var dags att hämta Nelly. (De har blivit fotade idag så det var därför de ringde när det var dags för hämtning)

Vi fick med oss Hilma hem oxå! Nelly och hon lekte mestadels bra men Nelly fick lite "spunk" när jag sa att Hilma måste få prova hennes cykel...;-)


Kommentarer
Postat av: Emmy

Vad roligt att du kommit igång med bakningen "på riktigt" igen ;) Bjud hem mig på fika någon dag :)

2011-09-23 @ 12:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0