Skillnaden mellan att vara 20 och 30

För mig är det en stor skillnad på mitt liv nu mot för 10 år sedan.

Jag är en helt annan människa känns det som....
"Känner inte igen mig själv"

När jag var tjugo var jag vad jag kommer ihåg

Glad och positiv
Full av energi
Stresstålig
Ordningssam
Rolig tror jag? Eller åtminstone roligare...;-)
Rätt så nöjd med mig själv
Det var "jävlar anamma" i mig!

Nu när jag är trettio är jag

Trött
Sliten
Super stressad
Tråkig
Oerhört dålig på att hålla ordning på saker och ting
Dålig på att säga ifrån....

Det känns som att jag skulle vilja vara tjugo några dagar igen.

Kommentarer
Postat av: Karin

Men Linda... Har du en 30 års kris??? ;-)



Nää, skämt å sido ja känner åxå igen mig!!!

Å dessutom känns d ännu mer när man har kamrater som e så himla pigga å alerta å partajjer å umgås hela tiden :-/ Så känner ja iaf..



Men ska ja se till d du skrivit ovan så känner ja igen mig på d mesta.. Inte SÅ mkt stress på mig dock å ordningsinnet har nog helt klart blivit till d bättre ;-)



KRAM

2011-09-30 @ 23:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0