Rättvik

Igår var vi till Rättvik på marknad.
Oftast har Tomas valt att vi ska åka på lördagen men nu lyckades jag övertala honom om att åka på fredagen!
Mycket lugnare och trevligare! Fast visst var det en hel del folk där ändå.

För första gången på säkert 10 år så blev blev det inget fika på Fricks för mig..
Jag gjorde ett antagande för att inte behöva bli så besviken.. Antar att de inte har något glutenfritt fika. Det skulle säkert vara maränger eller biskvier i så fall men jag vet inte om det är ok att äta det när det är bakat i en lokal med stor mjölomsättning.

Jag köpte 3 kartonger med kokosbollar iaf, så nu har jag lite "gotta" framöver.
Nelly fick pengar av mormor och morfar och shoppade på rätt bra.;-)
En karusell åkte vi oxå..
Synd att det aldrig blir nån tid över för att hälsa på de vi känner som bor i Rättvik när vi ändå är där.

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Vi var där på lördagen vi! Blev glatt överraskad när jag inte behövde betala biljetten för att få åka med Leo :)

2011-10-09 @ 12:19:46
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0