Åka tåg?

Jag vill kunna åka min bil till jobbet imorgon men tror att det är ganska olämpligt...
Vet ju inte om instrumenten kommer funka imorgon..
Men ändå värre, jag har inga vinterdäck på.... Jo då visst kan jag byta dem!
Det är ju bara det att jag inte kommer åt att hämta dem.. Sen skulle jag faktiskt inte vilja göra det när Nellan är med i faggorna heller....

Får nog pallra mig iväg till tåget och hoppas på att det går smidigt. Hoppas på att hinna med tåget som går 10 min efter att jag slutar annars blir det lång väntan...

Gnäll och gnäll, ja det är tyvärr en sån period i mitt liv nu verkar det som.....

Kommentarer
Postat av: Sara

Vart jobbar du nu Linda? Kul att du fått jobb eller är de bara extra/vik?

2011-10-27 @ 07:08:57
Postat av: Linda

Det är "bara" extra på Nomor..

2011-10-27 @ 12:46:48
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0