Nu har det nästan gått en månad sen sist..

Skriver lite kort.

Det glutenfria livet går så där....
Jag mår bättre men inte bra..
Jag är otroligt sugen på typ allt som jag inte får äta...
Stressad över allt jag ska hinna innan kalas och jul och allt....

Jag är en bra bit på väg med julklappar men ska försöka handla klart snart!
På måndag kommer världens bästa mamma förmodlingen hit!
Då får jag massa bra hjälp med allt, hon vet vad jag behöver!
Hon ska dessutom sova över så ska Tomas och jag få gå på bio vad det verkar!
Nelly är ledig från dagis alla dagar utom onsdag nästa vecka så vi ska mysa och göra saker tillsammans.
Baka ska vi hinna med!!
Sen hoppas jag på att lägga in nya recept och bilder på yramammansrecept!
Bilen ska bli lagad på måndag och förhoppningsvis vet jag hur fort jag kör i fortsättningen.

Ja det var lite om vad som varit och vad som är på gång..
Kanske inte så skoj för er att läsa men jag gillar ju att ha lite dagbok över mitt liv.;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0